Tuesday, November 14, 2006

Olvasmivalo elso nap 2resz

A gépen egy Johannesburgi mamóka mellé kerültem, aki nagyon eleven volt,
és azt mesélte, hogy már megözvegyült és a bnőjével operaturnén voltak.
Berlin, Varsó, Bécs volt a sorrend... hm aztán elkezdett rémisztgetni hogy
Johannesgburban a legmagasabb a bűnözés az egész világon, sehova se menjek egyedül,
ne nézzek az emberek szemébe, mert ha bűnöző, akkor végem stb. Szóval jól megnyughatott.
Reggel 2kor megvacsiztunk aztán próbáltam aludni több-kevesebb sikerrel.
Ja igen ez egy Boeing 700-330 -as gép volt, amikor felszálltam néztem is milyen klasszak ezek az ülések,
és milyen szélesek, hmm a Boeing az Boeing, aztán kiderült hogy ez volt az első osztály.
Sajnos semmit nem láttam sem az esőerdőkből, sem a Kalahári sivatagból mert6 nagyon felhős volt az ég.
Jburgban 17 fok és szemerkélő eső fogadott. Az útlevélkezelésnél nem volt semmi gáz a csomagom is ideért,
viszont a taxis sehol. Felhívtam, aztán kijött, - közben kb. 10 taxis szólított le, hogy elvinne, ezeknek a 90%ban
simán megbíztam volna - kiderült tegnapra várt. Nagyon szimpi fickó volt, kérdeztem őt is,
mennyire gáz itt élni stb.. Azt monda olyan, mint másutt, egyáltalán nem is tud a bűnözésről, este nem szokás
mászkálni, de egyébként szép nyugodt külvároska ez (mármint Midrand). És megpillantva tényleg az, nagyon szimpatikus,
attól eltekintve, hogy a kapukon "armed response " figyel. A szállás baromi jó van egy nagy dögönyöznivaló kutya is,
egy baj van, a net qrva lassú. Szóval a cuccomat ledobva elsiettem a sun training centerbe, ami 5 percre sincs.
Az előadó szimpi, és a végére már az angolját is megszoktam. Holnap korábban megyek be, és akkor elmondja,
miről maradtam le, szóval nagyon rendes a srác. Ja és ebédet is rendeltek nekem, mert persze azt mondtam, hogy ebédre csatlakozom,
így a szünetben jól bekajáltam :-).
A banda vegyes van orosz, pakisztáni izraeli a többiekkel még nem tudtam foglalkozni.
Piszok fáradt vagyok, így gyorsan bőrt húzok a szememre, holnap ugyanis korán kezdek.

No comments: